One reason for the recent lack of book reviews here (or much other activity) is that most of my reviewing energy lately has been devoted to Photo-Eye. I know, it's the same old story. Independent blogger is subsumed by corporate conglomerate. Activity dies off, etc. Hey, what can I say? They know my weakness. They pay me in books.
So the reviews have been there and not here. I could repost them but there's no point. You can just go there.
But for my latest review I'm going to make an exception. It covers marijuana production, a subject near and dear to my heart. I grew up dancing and frolicking in the wild marijuana fields of Northern California. Marijuana was my playground, my friend, my mentor. It was the local currency, shade, building material and food. I have many fond memories of...well actually some of those memories have large gaps now. What was I talking about?...Oh yeah, books.
So when this book came along I pulled up the bong near the keyboard and went to work. It was pretty intense, dude! In the end, shit got done the way it usually gets done, in a dark smoke-filled room. But I had to leave out some stuff. Photo-eye doesn't need to know about the voices in the ceiling or how the pages glowed as if they were neon. But the major adjustment was more basic. Before sending it to Photo-Eye I retranslated it back into English.
I thought B readers might appreciate seeing it the original shorthand, which is the language I write when I'm super duper high. So here it is.
میری پسندیدہ بانگ مذاق ایک بار میں چلنے والے کے بارے میں تین لوگ ہے. پہلا آدمی بہت لمبا ہے. انہوں نے بارٹیںڈر پر چلتا ہے اور کوئی، انتظار کریں ... کا کہنا ہے کہ. میں یہ غلط ہو رہی ہے. دوسرا آدمی چلو دیکھتے ہیں ... کیونکہ قد ایک ہے. انہوں نے کہا کہ درست نہیں ہے پر ... کوئی، پکڑ ... پانی کے ایک گلاس کے لئے بارٹیںڈر پوچھتا ہے اور. مجھے یہ کیسے جانا تھا ... پھر سے شروع کرتے ہیں؟ ایک پادری کے بارے میں کچھ ... اور میں کارٹون لائن کو معلوم ہے - برف پگھل! لیکن میں بالکل اس کے باقی یاد نہیں کر سکتے. لیکن یہ مضحکہ خیز تھا. مزاحیہ، مجھ پر اعتماد کرو. ام، میں آپ کو وہاں ہونا تھا لگتا ہے.
بانگ بہت مذاق کے بٹ رہا ہے. اس کے استعمال کے اصل میموری نقصان کی طرف جاتا ہے یا نہیں arguable ہے. لیکن کیا تنازعہ سے باہر ہے کہ بانگ کی کاشت کی ایک بہت بڑی صنعت ہے. یہ اکثر چند دیگر وسائل کے ساتھ دیہی علاقوں میں، امریکی زیر زمین معیشت کا ایک وسیع ٹکڑا کو روزگار اور استحکام فراہم کرنے، امریکہ میں اب تک سب سے بڑا نقد آور فصل کی طرف سے ہے. شمالی کیلی فورنیا کی بانگ پٹی میں، کلیوں اقتصادی ریڑھ کی ہڈی ہیں. وہ راشن اور گیس، لیکن نئے ٹرک، پراپرٹی ٹیکس، ٹیوشن، retirements کے، زمین -Everything کے لئے نہ صرف ادا. آپ تیل ڈلاس کے لئے ہے کے طور پر بانگ شمالی کیلی فورنیا کے لئے ہے کہہ سکتے ہیں.
بانگ کی ثقافت نہ صرف اقتصادی بلکہ ضعف امیر ہے. یہ کبھی کبھی رنگین حروف اپنی طرف متوجہ. غیر قانونی سرگرمی کی قدرتی لالچ کے ساتھ ان کی جمع اور اس کے شوقین فوٹوگرافروں کے لئے ایک پکا ہوا ہدف ہے. حالیہ برسوں میں Sarina Finkelstein، مورین Drennan، ڈیوڈ والٹر بینکوں، اور دوسروں بانگ کاشتکاری دستاویزی ہے.
تازہ ترین (ایک عرف) ایچ لی ہے. اپنی کتاب Grassland پر (Kehrer: 2014) جنوبی طرح Humboldt کاؤنٹی میں بانگ کاشتکاری کے ایک فوٹو گرافی کی ہے. کے بارے میں 200 میل دور شمال میں سان فرانسسکو کے ریڈووڈ ملک میں واقع ہے، اس علاقے شاید اعلی گریڈ بانگ پیداوار کے قومی مرکز ہے. میں یہاں اپنے بچپن خرچ اور میں اچھی طرح علاقے جانتے، تو میں نے خاص طور پر دلچسپی کے grassland میں مناظر پایا. لیکن میں بانگ کی اپیل کی کوئی جغرافیائی حدود نہیں جانتا کے طور پر کتاب، دوسرے علاقوں سے قارئین کے لئے قابل قدر ہو جائے گا لگتا ہے.
چراگاہ مارکیٹ میں انکر سے فصل کی کاشت کے عمل کرنے کے لئے ترتیب ہے. افتتاحی تصویر پھیلا شنکدر جیب کے ارد گرد جھللیدار براؤن رولنگ پہاڑیوں کے شاٹس کے ساتھ، زمین کی تزئین کی کے لئے ایک احساس دے. مصنف کی طرف سے ایک مختصر تعارف کے بعد ہم کتاب کے دل کو حاصل: THC پیداوار. ہم جنگل میں باغ برتنوں، آب پاشی، گرین ہاوس، اور چھوٹے بڑھ مناظر کی تصویریں دیکھیں. ارادہ ہے کہ بانگ کاشتکاری کے طور پر عام اور ٹماٹر یا مکئی اٹھانے کے طور پر منظم ہے ظاہر کرنے کے لئے ہے تو، ایچ لی کامیابی حاصل کی ہے. اگر تم برا، یہ آپ کے پڑوسی کے باغ کے پلاٹ، یا یہاں تک کہ ان کی الماری برتن پلانٹس نہیں ہیں. یہ حصوں لیبر، قوی کھاد، بجلی کے آلات، وغیرہ کے ساتھ، چھوٹے پیمانے پر صنعتی زراعت ہے
کچھ قارئین، ان کی دلچسپی کتاب کے بعد کے مراحل کی طرف سے ناراج ہو سکتا ہے ہم فصل، خشک کرنے والی، اور دیکھ کر آخر سنوری کی nuggets، وزن کے مطابق، اور مختلف چھاترالی کمرے، اڈوں، اور ملک بھر میں کارپوریٹ سوئٹ کے لئے شپمنٹ کے لئے تیار کیا جا رہا ہے. صرف کتاب تو سکریچ اور سنف تھے! لیکن افسوس، یہ نہیں ہے. قارئین وہ baggies کے اور خفیہ اسٹوریج ٹب میں قسم کلیوں پیروی کے طور پر طباعت کی بو کے ساتھ کی وجہ سے کرنا پڑے گا. فوٹو سابق ہائی ٹائمز کے ایڈیٹر گلین اوبرائن کی طرف سے باب Marley quotes- کے ساتھ ایک بہترین مضمون -dense کے ساتھ محدود ہیں.
سب میں ایک پیار کی تصویر ہے. "میں وہ زمین کی تزئین کی ایک زندہ بنانے کے لئے جدوجہد کے طور پر ان کسانوں لیا خطرات لئے ایک گہرا احترام محسوس کیا،" لی لکھتے ہیں، اور عام طور پر فوٹو جو تعریف کی عکاسی. وہ، pastoral کی سکون، اور شردقالو ہیں، اور گری دار میوے اور بڑھتی ہوئی برتن کے بولٹ کا ایک جائزہ دے. خاص طور پر چپچپا ہیش انگلیوں کی تصویر کو فوری طور پر عزیز یادیں اور قریب کی ایسوسی ایشنز ہوتا ہے جس میں سے ایک ہے. ایچ لی کی بصری سٹائل بہت مخصوص ایماندار اور سنگین لیکن نہیں ہے.
جزو لاپتہ ایک قوم، ایک شناخت کے ساتھ کم از کم ان ہے. ایچ لی کسانوں کے لئے ایک گہری تعلق کا اظہار کر سکتے ہیں لیکن وہ تصاویر میں ترجمہ نہیں کیا گیا ہے. کچھ نامعلوم سڑک حروف مقامی ذائقہ کا احساس دینے کے لئے ظاہر کئے گئے ہیں. لیکن اصل کاشت منظر میں ملوث کارکنوں جان بوجھ کر کھیتی، سائے، یا شناخت ہونا blur- -through تصاویر ہیں. میں استدلال کو سمجھ ہے، اثر فوٹو depersonalize اور جذباتی طور پر ہٹا انہیں چھوڑ کے لئے ہے.
تصنیف کے لئے ایک عرف کا استعمال ہے کے طور پر یہ، ڈیزائن کی طرف سے شاید ہے. ایک چھوٹا سا بھید کسی بھی کتاب میں اضافہ. لیکن بہت زیادہ قاری کو چھوڑ، اور grassland کے ساتھ اس کے کچھ خطرہ ہے کر سکتے ہیں. پوری بات ایک جاسوس ناول چمک کا ایک تھوڑا سا ہے. "میں تم پر اعتماد کر سکتے ہیں -؟ - ایک hushed فسفسانا میں لکھا یملی بریڈی کے کردار، اس سمت میں بھی leans ہے جی ہاں، منظر جی ہاں، یہ کبھی کبھی مبہم لیکن نامہ نگاروں میں لوگ میگزین کے بے نقاب کے بعد سے اس کارڈ کھیل رہا ہے زیر زمین ہے. ابتدائی 1980s. اس وقت طرح Humboldt کاؤنٹی کے باشندوں کے تمام ڈرامہ کا تھوڑا سا تنگ آ چکے ہیں. وہ صرف برتن بڑھنے اور پہلے ہی منتقل کرنا چاہتے ہیں.
چراگاہ کے ساتھ ساتھ اچھا reproductions کے اور ہموار ٹھیک ٹھیک کور (کوئی جیکٹ) کے ساتھ، تیار کیا جاتا ہے. موضوع کی طرف سے دیکھتے ہوئے یہ وسیع اپیل ہونا چاہئے. میں نے اسے کراس مارکیٹنگ فائن آرٹ کتابوں کی دکانوں اور زیر زمین سر دکانوں دونوں میں دیکھ سکتے ہیں. شاید بانگ ڈسپنسری میں؟
ایک ممکنہ مارکیٹ وقت کیپسول ہے، لیکن اس کے چند سال انتظار کرنا پڑے. تیزی سے بانگ سے متعلق معاشرتی رویوں اور قوانین کو تبدیل کرنے کے ساتھ، اس کتاب کو جلدی ء بن سکتا ہے. امریکہ وسیع برتن کی منظوری اور ویدیکرن کے کچھ قسم کے لئے سربراہی میں لگتا ہے. بانگ، کھل اضافہ ہوا ٹیکس، اور سگریٹ میں تیار کیا جاتا ہے جب سے ایک دہائی، Grassland پر چپ سے Backwoods خفیہ ایک اداسین دوبد پر لگ سکتا ہے. ستم ظریفی یہ ہے کہ یہ واپس ویدیکرن طرح Humboldt کاؤنٹی کی زیر زمین معیشت پہلے جلال سال کے لئے ایک کھڑکی کے طور پر دیکھا جا سکتا ہے
So the reviews have been there and not here. I could repost them but there's no point. You can just go there.
But for my latest review I'm going to make an exception. It covers marijuana production, a subject near and dear to my heart. I grew up dancing and frolicking in the wild marijuana fields of Northern California. Marijuana was my playground, my friend, my mentor. It was the local currency, shade, building material and food. I have many fond memories of...well actually some of those memories have large gaps now. What was I talking about?...Oh yeah, books.
So when this book came along I pulled up the bong near the keyboard and went to work. It was pretty intense, dude! In the end, shit got done the way it usually gets done, in a dark smoke-filled room. But I had to leave out some stuff. Photo-eye doesn't need to know about the voices in the ceiling or how the pages glowed as if they were neon. But the major adjustment was more basic. Before sending it to Photo-Eye I retranslated it back into English.
I thought B readers might appreciate seeing it the original shorthand, which is the language I write when I'm super duper high. So here it is.
میری پسندیدہ بانگ مذاق ایک بار میں چلنے والے کے بارے میں تین لوگ ہے. پہلا آدمی بہت لمبا ہے. انہوں نے بارٹیںڈر پر چلتا ہے اور کوئی، انتظار کریں ... کا کہنا ہے کہ. میں یہ غلط ہو رہی ہے. دوسرا آدمی چلو دیکھتے ہیں ... کیونکہ قد ایک ہے. انہوں نے کہا کہ درست نہیں ہے پر ... کوئی، پکڑ ... پانی کے ایک گلاس کے لئے بارٹیںڈر پوچھتا ہے اور. مجھے یہ کیسے جانا تھا ... پھر سے شروع کرتے ہیں؟ ایک پادری کے بارے میں کچھ ... اور میں کارٹون لائن کو معلوم ہے - برف پگھل! لیکن میں بالکل اس کے باقی یاد نہیں کر سکتے. لیکن یہ مضحکہ خیز تھا. مزاحیہ، مجھ پر اعتماد کرو. ام، میں آپ کو وہاں ہونا تھا لگتا ہے.
بانگ بہت مذاق کے بٹ رہا ہے. اس کے استعمال کے اصل میموری نقصان کی طرف جاتا ہے یا نہیں arguable ہے. لیکن کیا تنازعہ سے باہر ہے کہ بانگ کی کاشت کی ایک بہت بڑی صنعت ہے. یہ اکثر چند دیگر وسائل کے ساتھ دیہی علاقوں میں، امریکی زیر زمین معیشت کا ایک وسیع ٹکڑا کو روزگار اور استحکام فراہم کرنے، امریکہ میں اب تک سب سے بڑا نقد آور فصل کی طرف سے ہے. شمالی کیلی فورنیا کی بانگ پٹی میں، کلیوں اقتصادی ریڑھ کی ہڈی ہیں. وہ راشن اور گیس، لیکن نئے ٹرک، پراپرٹی ٹیکس، ٹیوشن، retirements کے، زمین -Everything کے لئے نہ صرف ادا. آپ تیل ڈلاس کے لئے ہے کے طور پر بانگ شمالی کیلی فورنیا کے لئے ہے کہہ سکتے ہیں.
بانگ کی ثقافت نہ صرف اقتصادی بلکہ ضعف امیر ہے. یہ کبھی کبھی رنگین حروف اپنی طرف متوجہ. غیر قانونی سرگرمی کی قدرتی لالچ کے ساتھ ان کی جمع اور اس کے شوقین فوٹوگرافروں کے لئے ایک پکا ہوا ہدف ہے. حالیہ برسوں میں Sarina Finkelstein، مورین Drennan، ڈیوڈ والٹر بینکوں، اور دوسروں بانگ کاشتکاری دستاویزی ہے.
تازہ ترین (ایک عرف) ایچ لی ہے. اپنی کتاب Grassland پر (Kehrer: 2014) جنوبی طرح Humboldt کاؤنٹی میں بانگ کاشتکاری کے ایک فوٹو گرافی کی ہے. کے بارے میں 200 میل دور شمال میں سان فرانسسکو کے ریڈووڈ ملک میں واقع ہے، اس علاقے شاید اعلی گریڈ بانگ پیداوار کے قومی مرکز ہے. میں یہاں اپنے بچپن خرچ اور میں اچھی طرح علاقے جانتے، تو میں نے خاص طور پر دلچسپی کے grassland میں مناظر پایا. لیکن میں بانگ کی اپیل کی کوئی جغرافیائی حدود نہیں جانتا کے طور پر کتاب، دوسرے علاقوں سے قارئین کے لئے قابل قدر ہو جائے گا لگتا ہے.
چراگاہ مارکیٹ میں انکر سے فصل کی کاشت کے عمل کرنے کے لئے ترتیب ہے. افتتاحی تصویر پھیلا شنکدر جیب کے ارد گرد جھللیدار براؤن رولنگ پہاڑیوں کے شاٹس کے ساتھ، زمین کی تزئین کی کے لئے ایک احساس دے. مصنف کی طرف سے ایک مختصر تعارف کے بعد ہم کتاب کے دل کو حاصل: THC پیداوار. ہم جنگل میں باغ برتنوں، آب پاشی، گرین ہاوس، اور چھوٹے بڑھ مناظر کی تصویریں دیکھیں. ارادہ ہے کہ بانگ کاشتکاری کے طور پر عام اور ٹماٹر یا مکئی اٹھانے کے طور پر منظم ہے ظاہر کرنے کے لئے ہے تو، ایچ لی کامیابی حاصل کی ہے. اگر تم برا، یہ آپ کے پڑوسی کے باغ کے پلاٹ، یا یہاں تک کہ ان کی الماری برتن پلانٹس نہیں ہیں. یہ حصوں لیبر، قوی کھاد، بجلی کے آلات، وغیرہ کے ساتھ، چھوٹے پیمانے پر صنعتی زراعت ہے
کچھ قارئین، ان کی دلچسپی کتاب کے بعد کے مراحل کی طرف سے ناراج ہو سکتا ہے ہم فصل، خشک کرنے والی، اور دیکھ کر آخر سنوری کی nuggets، وزن کے مطابق، اور مختلف چھاترالی کمرے، اڈوں، اور ملک بھر میں کارپوریٹ سوئٹ کے لئے شپمنٹ کے لئے تیار کیا جا رہا ہے. صرف کتاب تو سکریچ اور سنف تھے! لیکن افسوس، یہ نہیں ہے. قارئین وہ baggies کے اور خفیہ اسٹوریج ٹب میں قسم کلیوں پیروی کے طور پر طباعت کی بو کے ساتھ کی وجہ سے کرنا پڑے گا. فوٹو سابق ہائی ٹائمز کے ایڈیٹر گلین اوبرائن کی طرف سے باب Marley quotes- کے ساتھ ایک بہترین مضمون -dense کے ساتھ محدود ہیں.
سب میں ایک پیار کی تصویر ہے. "میں وہ زمین کی تزئین کی ایک زندہ بنانے کے لئے جدوجہد کے طور پر ان کسانوں لیا خطرات لئے ایک گہرا احترام محسوس کیا،" لی لکھتے ہیں، اور عام طور پر فوٹو جو تعریف کی عکاسی. وہ، pastoral کی سکون، اور شردقالو ہیں، اور گری دار میوے اور بڑھتی ہوئی برتن کے بولٹ کا ایک جائزہ دے. خاص طور پر چپچپا ہیش انگلیوں کی تصویر کو فوری طور پر عزیز یادیں اور قریب کی ایسوسی ایشنز ہوتا ہے جس میں سے ایک ہے. ایچ لی کی بصری سٹائل بہت مخصوص ایماندار اور سنگین لیکن نہیں ہے.
جزو لاپتہ ایک قوم، ایک شناخت کے ساتھ کم از کم ان ہے. ایچ لی کسانوں کے لئے ایک گہری تعلق کا اظہار کر سکتے ہیں لیکن وہ تصاویر میں ترجمہ نہیں کیا گیا ہے. کچھ نامعلوم سڑک حروف مقامی ذائقہ کا احساس دینے کے لئے ظاہر کئے گئے ہیں. لیکن اصل کاشت منظر میں ملوث کارکنوں جان بوجھ کر کھیتی، سائے، یا شناخت ہونا blur- -through تصاویر ہیں. میں استدلال کو سمجھ ہے، اثر فوٹو depersonalize اور جذباتی طور پر ہٹا انہیں چھوڑ کے لئے ہے.
تصنیف کے لئے ایک عرف کا استعمال ہے کے طور پر یہ، ڈیزائن کی طرف سے شاید ہے. ایک چھوٹا سا بھید کسی بھی کتاب میں اضافہ. لیکن بہت زیادہ قاری کو چھوڑ، اور grassland کے ساتھ اس کے کچھ خطرہ ہے کر سکتے ہیں. پوری بات ایک جاسوس ناول چمک کا ایک تھوڑا سا ہے. "میں تم پر اعتماد کر سکتے ہیں -؟ - ایک hushed فسفسانا میں لکھا یملی بریڈی کے کردار، اس سمت میں بھی leans ہے جی ہاں، منظر جی ہاں، یہ کبھی کبھی مبہم لیکن نامہ نگاروں میں لوگ میگزین کے بے نقاب کے بعد سے اس کارڈ کھیل رہا ہے زیر زمین ہے. ابتدائی 1980s. اس وقت طرح Humboldt کاؤنٹی کے باشندوں کے تمام ڈرامہ کا تھوڑا سا تنگ آ چکے ہیں. وہ صرف برتن بڑھنے اور پہلے ہی منتقل کرنا چاہتے ہیں.
چراگاہ کے ساتھ ساتھ اچھا reproductions کے اور ہموار ٹھیک ٹھیک کور (کوئی جیکٹ) کے ساتھ، تیار کیا جاتا ہے. موضوع کی طرف سے دیکھتے ہوئے یہ وسیع اپیل ہونا چاہئے. میں نے اسے کراس مارکیٹنگ فائن آرٹ کتابوں کی دکانوں اور زیر زمین سر دکانوں دونوں میں دیکھ سکتے ہیں. شاید بانگ ڈسپنسری میں؟
ایک ممکنہ مارکیٹ وقت کیپسول ہے، لیکن اس کے چند سال انتظار کرنا پڑے. تیزی سے بانگ سے متعلق معاشرتی رویوں اور قوانین کو تبدیل کرنے کے ساتھ، اس کتاب کو جلدی ء بن سکتا ہے. امریکہ وسیع برتن کی منظوری اور ویدیکرن کے کچھ قسم کے لئے سربراہی میں لگتا ہے. بانگ، کھل اضافہ ہوا ٹیکس، اور سگریٹ میں تیار کیا جاتا ہے جب سے ایک دہائی، Grassland پر چپ سے Backwoods خفیہ ایک اداسین دوبد پر لگ سکتا ہے. ستم ظریفی یہ ہے کہ یہ واپس ویدیکرن طرح Humboldt کاؤنٹی کی زیر زمین معیشت پہلے جلال سال کے لئے ایک کھڑکی کے طور پر دیکھا جا سکتا ہے
No comments:
Post a Comment